Re: Neuskutečněná objednávka

Zdeněk | 07.08.2020

Dobrý den,
bohužel podle jména netuším, kdo je Michaela, ani odkud jste...
Je samozřejmě možné, že jsem Vaší objednávku přehlédl, nebo na Vás jednoduše "zapomněl"... Jsem jen člověk a rozhodně nejsem dokonalej... Navíc jsem na stránkách několikrát upozorňoval, že od jarních měsíců kompletně stěhuji rybárnu (i sebe) a nejsem schopný fungovat na 100% - prostě mám za sebou v osobním životě trochu složitější období - ale vím, že to mne neomlouvá :-)
Pokud jde o Vaše "rýpnutí" ohledně "nóbl" objednávky - věřte, že si spousta lidí objedná ryby třeba za 300 Kč a přesto mu je zabalíme, připravíme, případně i dovezeme... Neděláme rozdíly mezi "velkou a malou" objednávkou...
Za své chyby se samozřejmě omlouvám a věřím, že v budoucnu jich bude co nejméně... Postupně se vracíme do běžného režimu, doděláváme novou rybárnu, do nabídky na stránkách doplňujeme krmiva a další druhy ryb, připravujeme soutěže o ceny :-)

Přidat nový příspěvek