Re: Zklamání

Zdeněk | 17.08.2020

Dobrý den, pane Jardo...
Napíšu něco podobného, co už jsem několikrát psal: stěhuji jak sebe, tak kompletně celou rybárnu a věřte, že to není legrace... Tato informace byla napsaná jak na těchto stránkách, tak na mém FB profilu - dokonce jsem ji několikrát opakoval, aby o tom skutečně vědělo co nejvíc lidí...
Jak se říká, je lepší vyhořet, než se stěhovat (něco pravdy na tom asi bude, i když je to "krutý" humor), takže jsem byl víc jak měsíc prakticky "mimo". Do toho jsme čekali dva týdny na připojení internetu a aby toho nebylo málo, dostal se nám do mailu i na FB profil nějaký "prevít" (vir) a spousta zpráv se k nám vůbec nedostala - to samozřejmě nikoho nemusí zajímat.
Takže se mohu jen omluvit za nevyřízenou objednávku, ale nic víc - já se k ní prostě nikde neprokoušu, protože jak jsem psal, spousta mailů nám po nějakou dobu "mizela".
Provedli jsme nějaká opatření a doufáme, že se to nebude opakovat.
Negativní recenzi jsme rozhodně nemazali, dokonce ani netušíme, jestli to jde... Nemám s negativním komentářem problém- i každý takový nás posouvá o kus dál :-)

Přidat nový příspěvek