Nadseni po cteni dobrych recenzi vystridalo zklamani po cekani na odpoved od 19.4. Ma smysl psat znovu? Diky za odpoved!
Vaše ohlasy a názory
Líbí se Vám naše stránky? Byli jste spokojeni s nákupem?
Nebo pro nás máte naopak věcnou připomínku?
To vše patří na tuto stránku, takže Vás prosíme, vyplňte formulář a napište nám o tom.
Děkujeme
Kniha návštěv
Dodávka rybek a krevetek
Dana P. | 21.04.2020
Děkuji za dodávku rybek (razborek) a krevetek, domluva super, cena také, rybky i krevetky OK. Děkuji za vyřízení objednávky, s dodávkou jsem spokojena a budu ráda, pokud se na Vás v budoucnu budu moci opět obrátit.
3-
Tomáš | 20.04.2020
Rybky ok zdravé i krevety (sice pochybuju o tom, že jsou všechny stejné barvy...). Horší je, že téměř polovina věcí mi vůbec nedorazila, nikdo mě na to předem neupozornil, jen na místě mi bylo ve velké rychlosti řečeno, že karasi chybí, ale zapomnělo se toho víc: taky na platy maculatus, variatus, čichavce a mražené krmení, ale čert to vem už....je to škoda, jinak ok...
Diky
Jan S | 29.03.2020
Rybky (C. habrosus) ve skvelem stavu, osobni pristup, dobra komunikace. Diky.
rybky až do domu
Lenka Š. | 12.03.2020
Děkuji za krásné a zcela zdravě vypadající rybky a jejich doručení v domluvený čas. Super služby. Doporučuji :-)
Dovoz rybiček
Lenka K. | 05.03.2020
Dobrý den, i přes objednávku na poslední chvíli (z mé strany) mi p. Zdeněk se svým týmem vyšel vstříc a dokázal zařídit dovoz rybiček a sumečků až pod nos. Ještě jednou mu touto cestou děkuji a přeji mnoho úspěchů a spokojených zákazníků.
Férový přístup ?
Ladislav | 22.02.2020
Asi před týdnem jsem psal objednávku na Razborku Bornejskou. Uvedl jsem vše potřebné , telefon email a také tlefonní číslo. Bohuže do dnešního dne se nikdo nenamáhal s odpovědí aŤ s kladnou nebo zápornou
Re: Férový přístup ?
Zdeněk | 23.02.2020
Předpokládám, že "Ladislav" znamená Ladislav Štefek, Opava - to je totiž jediný Ladislav, od kterého mám za poslední dva týdny objednávku - ta mimochodem přišla 20.2. - takže dva dny před Vaším "komentářem" zde... Ano, máte pravdu - ještě jsem Vám neodpověděl, protože prostě nestíhám vše tak rychle, jak si představujete a dovolil jsem si nejdřív vyřešit jiné objednávky od lidí, kteří si objednali před Vámi. Ale děkuji za první negativní komentář - jednou musel přijít a jsem rád i za ten :-)
Re: Re: Férový přístup ?
Férový přístup | 02.03.2020
V dnešní době elektronické komunikace sepsání odpovědi ve stylu" Děkuji za Vás zájem , budu Vás informovat emailem"... nebo podobné znění zabere dvě minuty. Takže Vaše poznámka že vše nejde tak rychle je hodně divná. Ale je to vyřešeno. Zase jedna zkušenost navíc.
Tetry a otici
Radek N. | 06.02.2020
Jeste jednou moc dekuji,skvele sluzby,krasny ryby.Vsem vrele doporucuji.