Vážený pane Romane, prosím važte slova a tyhle urážky si nechte pro někoho jiného... Ryby jste si osobně přebíral, Lorku jsem Vám ukazoval, že mám pouze tmavou a řekl jste, že to nevadí... Pokud jde o Razborky, tak když si objednáte ryby velikosti 1-1,5 cm, nemohu Vám dovézt 3 cm, že ne?
Vaše ohlasy a názory
Líbí se Vám naše stránky? Byli jste spokojeni s nákupem?
Nebo pro nás máte naopak věcnou připomínku?
To vše patří na tuto stránku, takže Vás prosíme, vyplňte formulář a napište nám o tom.
Děkujeme
Kniha návštěv
Tleskám
Morava | 15.10.2020
U pana Pavelky jsme měli třetí objednávku a stejně jako dvě předešlé i tato naprosto v pořádku. Objednáno 20 Teter ohnivých, dovezeno 22, 20 Razborek, dovezeno 23, 10 Otíků, dovezeno 11. Prý kdyby náhodou nějakou rybku při lovení poranil, tak abychom nebyli škodní. Takovým lidem tleskáme a držíme jim palce!
poděkování
Míša | 30.09.2020
Včera mi pán dovezl ryby. Krásné ryby! Děkuji a těším se na příští měsíc na další várku, jak jsme domluvili.
Prý férový přístup :-(
Lukáš V. | 29.09.2020
Veliké zklamání na objednávku žádná reakce . Telefon nikdo nezvedá zkoušel jsem to několikrát , stačilo by to zvednout a říct moc se omlouváme nestíháme a pochopil bych to . Tento přístup určitě není férový :-( .
Re: Prý férový přístup :-(
Míša | 30.09.2020
Napište pánovi SMS, zavolá vám zpátky, já to tak taky udělala a volal hned večer :-) A ryby úplná pecka, fakt se domluvte :-)
Rozhodne Zdenek
Helena Marie | 30.08.2020
Za me edy rozhodne ryby,žáby,šneky,rostiny.... Nikde jinde bych uz ryby neobjednala....Objednám, domluvime se na terminu rozvozu, vozi mi vse do Brna....vse co jsem od nej objednala bylo v poradkuh k tomu vsemu mi poradil kdyz jsem nevedela a jeste prida vtip.... Proste bez Zdenka to u me nejde.....
Dovoz
Petra | 22.08.2020
Po čtení několika negativních komentářů jsem se trochu bála, ale vše proběhlo na jedničku. Jeden týden objednáno, druhý dodáno vše až do domu
objednávka Hyphessobrycon amandae
Luboš.K | 21.08.2020
19.8.2020 objednáno a 21.8.2020 přivezeno až před dům/Ostrava/
Takže vše jak má být. Moc děkuji
Zklamání
Jarda | 16.08.2020
Co to je? Objednávka bez odezvy, reakce na další email žádná, a negativní recenze smazána, opravdu solidní jedníní.
Re: Zklamání
Zdeněk | 17.08.2020
Dobrý den, pane Jardo...
Napíšu něco podobného, co už jsem několikrát psal: stěhuji jak sebe, tak kompletně celou rybárnu a věřte, že to není legrace... Tato informace byla napsaná jak na těchto stránkách, tak na mém FB profilu - dokonce jsem ji několikrát opakoval, aby o tom skutečně vědělo co nejvíc lidí...
Jak se říká, je lepší vyhořet, než se stěhovat (něco pravdy na tom asi bude, i když je to "krutý" humor), takže jsem byl víc jak měsíc prakticky "mimo". Do toho jsme čekali dva týdny na připojení internetu a aby toho nebylo málo, dostal se nám do mailu i na FB profil nějaký "prevít" (vir) a spousta zpráv se k nám vůbec nedostala - to samozřejmě nikoho nemusí zajímat.
Takže se mohu jen omluvit za nevyřízenou objednávku, ale nic víc - já se k ní prostě nikde neprokoušu, protože jak jsem psal, spousta mailů nám po nějakou dobu "mizela".
Provedli jsme nějaká opatření a doufáme, že se to nebude opakovat.
Negativní recenzi jsme rozhodně nemazali, dokonce ani netušíme, jestli to jde... Nemám s negativním komentářem problém- i každý takový nás posouvá o kus dál :-)