Vaše ohlasy a názory

Líbí se Vám naše stránky? Byli jste spokojeni s nákupem? 
Nebo pro nás máte naopak věcnou připomínku?
To vše patří na tuto stránku, takže Vás prosíme, vyplňte formulář a napište nám o tom. 

Děkujeme

Bohužel se nám poslední dobou nějak "množily" zprávy ohledně nevyřízených objednávek.
Od 1.11.2020 tedy spouštíme novou aplikaci a doufáme, že přispěje ke snížení těchto "stížností".

Kniha návštěv

Re: Prý férový přístup :-(

Míša | 30.09.2020

Napište pánovi SMS, zavolá vám zpátky, já to tak taky udělala a volal hned večer :-) A ryby úplná pecka, fakt se domluvte :-)

Rozhodne Zdenek

Helena Marie | 30.08.2020

Za me edy rozhodne ryby,žáby,šneky,rostiny.... Nikde jinde bych uz ryby neobjednala....Objednám, domluvime se na terminu rozvozu, vozi mi vse do Brna....vse co jsem od nej objednala bylo v poradkuh k tomu vsemu mi poradil kdyz jsem nevedela a jeste prida vtip.... Proste bez Zdenka to u me nejde.....

Dovoz

Petra | 22.08.2020

Po čtení několika negativních komentářů jsem se trochu bála, ale vše proběhlo na jedničku. Jeden týden objednáno, druhý dodáno vše až do domu

objednávka Hyphessobrycon amandae

Luboš.K | 21.08.2020

19.8.2020 objednáno a 21.8.2020 přivezeno až před dům/Ostrava/
Takže vše jak má být. Moc děkuji

Zklamání

Jarda | 16.08.2020

Co to je? Objednávka bez odezvy, reakce na další email žádná, a negativní recenze smazána, opravdu solidní jedníní.

Re: Zklamání

Zdeněk | 17.08.2020

Dobrý den, pane Jardo...
Napíšu něco podobného, co už jsem několikrát psal: stěhuji jak sebe, tak kompletně celou rybárnu a věřte, že to není legrace... Tato informace byla napsaná jak na těchto stránkách, tak na mém FB profilu - dokonce jsem ji několikrát opakoval, aby o tom skutečně vědělo co nejvíc lidí...
Jak se říká, je lepší vyhořet, než se stěhovat (něco pravdy na tom asi bude, i když je to "krutý" humor), takže jsem byl víc jak měsíc prakticky "mimo". Do toho jsme čekali dva týdny na připojení internetu a aby toho nebylo málo, dostal se nám do mailu i na FB profil nějaký "prevít" (vir) a spousta zpráv se k nám vůbec nedostala - to samozřejmě nikoho nemusí zajímat.
Takže se mohu jen omluvit za nevyřízenou objednávku, ale nic víc - já se k ní prostě nikde neprokoušu, protože jak jsem psal, spousta mailů nám po nějakou dobu "mizela".
Provedli jsme nějaká opatření a doufáme, že se to nebude opakovat.
Negativní recenzi jsme rozhodně nemazali, dokonce ani netušíme, jestli to jde... Nemám s negativním komentářem problém- i každý takový nás posouvá o kus dál :-)

Neuskutečněná objednávka

Michaela | 05.08.2020

Dobrý den,
na pána jsem slyšela samou chválu a mám to k němu několik vesnic daleko, tak jsem mu zaslala seznam asi 60 ryb, jestli se navzájem snesou, poradí mi a je možné je vyzvednou přímo v Litoměřicích. Je to přes 4 měsíce a dodnes se mi nikdo neozval. Asi to nebyla moc nóbl objednávka, ale bohužel se tímto jednáním podporují zverimexy, které všichni chovatelé tak odsuzují, kde jsem za tyto ryby dala přes 3 tisíce. Je to škoda.

Re: Neuskutečněná objednávka

Zdeněk | 07.08.2020

Dobrý den,
bohužel podle jména netuším, kdo je Michaela, ani odkud jste...
Je samozřejmě možné, že jsem Vaší objednávku přehlédl, nebo na Vás jednoduše "zapomněl"... Jsem jen člověk a rozhodně nejsem dokonalej... Navíc jsem na stránkách několikrát upozorňoval, že od jarních měsíců kompletně stěhuji rybárnu (i sebe) a nejsem schopný fungovat na 100% - prostě mám za sebou v osobním životě trochu složitější období - ale vím, že to mne neomlouvá :-)
Pokud jde o Vaše "rýpnutí" ohledně "nóbl" objednávky - věřte, že si spousta lidí objedná ryby třeba za 300 Kč a přesto mu je zabalíme, připravíme, případně i dovezeme... Neděláme rozdíly mezi "velkou a malou" objednávkou...
Za své chyby se samozřejmě omlouvám a věřím, že v budoucnu jich bude co nejméně... Postupně se vracíme do běžného režimu, doděláváme novou rybárnu, do nabídky na stránkách doplňujeme krmiva a další druhy ryb, připravujeme soutěže o ceny :-)

kam až rozvážíte

Zuzana | 21.07.2020

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, kam až rozvážíte ryby, šlo by je poslat do Domažlic a kolik by stálá doprava. Děkuji

Ryby a plži

Tomáš | 02.06.2020

Já sem si počkal na zahájení rozvozu a jsem rád. Dnes mi pán dovezl super ryby a krásný šneky. Dík

Záznamy: 41 - 50 ze 154
<< 3 | 4 | 5 | 6 | 7 >>

Přidat nový příspěvek